سوالات مهم شما
لطفا حتما تا انتهای صفحه مطالعه بفرمایید ...
سوال: چرا باید به سایت شما اطمینان کنم و از شما خرید کنم؟
1. سایت ما دارنده نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) بوده که این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه های مورد تایید و با شرایط بسیار سختگیرانه ای (به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری) تعلق میگیرد!
2. سایت ما در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی (سامانه رسانه های دیجیتال) ثبت و مورد تایید این ستاد قرار گرفته!
3. سایت ما دارای دو درگاه پرداخت امن بانکی (آقای پرداخت / زرین پال)، هستش. لازم به ذکره که دریافت درگاه پرداخت بانکی، پس از ثبت نام در سامانه سازمان امور مالیاتی و با شرایط سخت گیرانه ای امکان پذیره!
4. سایت ما دارای نشان ضمانت است که توسط سایت تُرب به فروشگاه ما داده شده است. یعنی اگر چنانچه سفارش شما در موعد مقرر ارسال نشود و یا مغایرت و مشکلی در کالای خریداری شده مشاهده کردید، می توانید تا 7 روز، کالا را مرجوع یا تعویض نمایید! سایت تُرب بصورت خودکار برای احقاق حق مشتری، وارد عمل می شود.
توجه: این نشان تنها به فروشگاه هایی تعلق می گیرد که رضایت 100% مشتریان خود را جلب کرده باشند و امتیاز فروشگاه آنها در سایت تُرب، 5 از 5 باشد.
5. تمام مدل های ساعت کارن ارائه شده در فروشگاه ما، اورجینال بوده و دارای اصالت و سلامت فیزیکی کالا + یکسال گارانتی موتور و رنگ ساعت + جعبه کارن می باشد.
6. با مراجعه به منوی رسیدپستیسفارشات، می توانید رسیدهای پستی سفارشات ارسال شده مشتریان را ملاحظه بفرمایید!
7. با مراجعه به منوی تاریخارسالسفارش، روز و تاریخ دقیق تحویل سفارش شما به پُست نوشته شده است.
8. ارسال سفارشات در سریعترین زمان ممکن؛ روزهای زوج هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه)، سفارشات تحویل پُست میشه.
9. ارسال سفارشات به سراسر کشور؛ بدون محدودیت، در هر نقطه از کشور که باشید، از طریق پُست پیشتاز، سفارش شما در سریعترین زمان ممکن، تحویل شما خواهد شد.
سوال: ساعت کارن / کورن / curren ساخت کجاست؟
ساعت برند CURREN مثل 95% ساعتهای موجود در بازار، بصورت کامل ساخت کشور چین است. البته کاملا اورجینال و اصل بوده و کپی یا فیک نیست و در تمام دنیا با یک کیفیت عرضه می شود!
نکته مهم: اگر در فروشگاهی مشاهده کردید که این ساعت با عنوان موتور ژاپن یا گارانتی اینترنشنال فروخته می شود، بدانید که کاملا دروغ است!
سوال: آیا ساعت های برند کارن، کد یا شماره رفرنس دارن؟
بله! هر مدل از ساعت های برند کارن، دارای کد چهار رقمی مختص به خود هستند که روی درب پشت ساعت حک شده است. در سایت ما نیز کد هر مدل نوشته شده است. شما می توانید با جستجوی کد هر مدل از ساعت های برند کارن در گوگل، دقیقا همان مدل را مشاهده کنید.
سوال: آیا ساعت های برند کارن، شناسنامه دارن؟
خیر! به همراه هر عدد ساعت کارن، یک دفترچه راهنمای کوچک ارسال می شود. شناسنامه مخصوص ساعت هایی گرانقیمتی است که به تعداد محدود (مثلا 1000 عدد) در دنیا تولید می شوند و شماره سریال هر عدد از آن ها، داخل شناسنامه ساعت نوشته شده است.
توجه: چنانچه در فروشگاهی مشاهده کردید که نوشته شده ساعت های کارن شناسنامه دارن، بدونید که این موضوع واقعیت نداره و کذب محضه!
سوال: چجوری بهتون اعتماد کنم که بعد از ثبت سفارش، حتما ساعت منو می فرستین؟
کد رهگیری پستی تمام سفارشاتی که برای مشتریان ارسال شده، توی منوی رسیدپستیسفارشات وجود داره (کد 24 رقمی)
هر کدوم از اون کدها رو خواستین، توی سایت پست به آدرس https://tracking.post.ir وارد کنید، بهتون نشون میده که سفارش مشتری چه تاریخی و برای چه شخصی و چه شهری ارسال شده!
البته اینکار رو توی منوی پیگیریسفارش سایت ما هم می تونید انجام بدین.
یه موضوع دیگه اینکه امتیاز ما در سایت تُرب، بالاترین امتیاز یعنی 5 از 5 هستش و این به این معنی که تابحال هیچگونه نارضایتی از مشتریان ما در سایت تُرب به ثبت نرسیده! و این یعنی تمام سفارشات مشتریان رأس موعدد مقرر ارسال و خداروشکر بدون هیچ مشکلی به دست مشتریان رسیده است.
سوال: آیا برای خرید ساعت، باید در سایت ثبت نام كرد؟
خیر نیازی به ثبت نام در سایت نیست. بعد از انتخاب مدل مورد نظر، تنها کافیست روی دکمه قرمز رنگ افزودنبهسبدخرید کلیک کنید و ادامه بدین. در ادامه ثبت سفارش، سایت فقط از ما یه شماره موبایل می خواد!
سوال: چجوری سفارشم رو ثبت کنم؟ بلد نیستم!
ثبت سفارش توی سایت ما به راحتی و بدون نیاز به ثبت نام انجام میشه. توی آدرس زیر، آموزش کامل مراحل ثبت سفارش رو بصورت تصویری توضیح دادیم. کلیک کن و ببین.
https://monobon.ir/page/9/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF/
سوال: آیا نوشتن کدپُستی، توی آدرس اجباریه؟
خیر! لازم نیست حتما کدپستی داشته باشید و بنویسید. اما اگر کدپستی خودتون رو میدونید، بهتره که توی بنویسید.
سوال: چطور مطمئن شوم که سفارشم ثبت شده؟
اگر بعد از ثبت سفارش، پیامکی شبیه پیامک زیر برای شما ارسال گردید، سفارش شما به ثبت رسیده است و مراحل تست، آماده سازی و ارسال سفارش، انجام خواهد شد!
نمونه پیامک ثبت سفارش: مشتری گرامی، سفارش شما با کد رهگیری 18729 در فروشگاه ساعت مونوبُن گالری ثبت شد.
سوال: بعد از ثبت سفارش، چه زمانی سفارشم تأیید میشه؟
بعد از ثبت سفارش، ساعت شما از پلمپ خارج و تمام قسمت های آن مورد بررسی و تست قرار می گیرد و زمان و تاریخ آن، تنظیم می گردد (ساعت روشن می شود).
تا زمان بسته بندی سفارش، چند بار صحت کارکرد ساعت، مورد بررسی قرار می گیرد. در زمان بسته بندی سفارش شما، و بعد از اطمینان کامل از صحت عملکرد ساعت، سفارش شما تأیید و پیامک تأیید سفارش برای شما ارسال می گردد.
سوال: آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید و برای ثبت سفارش در سایت، نیازی به هماهنگی با ما نیست. تمام قیمت ها به روز بوده و تمام ساعت هایی که دارای قیمت هستند، موجود می باشند.
سوال: مبلغ سفارشم رو چطور باید پرداخت کنم؟
از طریق درگاه پرداخت بانکی سایت: بعد از انتخاب مدل مورد نظر و همینطور وارد کردن آدرس پستی، به صفحه درگاه پرداخت بانکی سایت منتقل میشید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خودتون، به راحتی می تونید مبلغ سفارش رو پرداخت کنید!
توجه: ثبت سفارش تنها از طریق سایت امکانپذیزه و امکان ثبت سفارش از طریق واتس آپ و تلگرام و ... وجود نداره!
سوال: آیا امکان پرداخت در محل هم وجود داره؟
در حال حاضر خیر! قبلا این امکان وجود داشت اما متاسفانه مجموعه پستیای که باهاش کار می کردیم، به بدترین شکل ممکن با ما تسویه می کرد (پول رو از مشتری میگرفت و پیش خودش نگه میداشت) که ما هم تصمیم گرفتیم دیگه با این شرکت همکاری نکنیم!
در حال حاضر فقط با شرکت پُست کار میکنیم و از طریق پست پیشتاز ارسال داریم.
سوال: چطور می تونم تمام رنگ های یک مدل ساعت رو ببینم؟
برای دیدن تمام رنگ های یک مدل ساعت، در پایین صفحه همان ساعت، تمام رنگبندی های آن مدل به نمایش گذاشته شده است که با کلیک روی آن، می توانید رنگبندی آن مدل را مشاهده کنید. همچنین عبارت "برای دیدن رنگبندی این مدل، کلیک کنید" نیز در پایین صفحه همان ساعت وجود دارد، که می توانید روی آن هم کلیک کنید و رنگبندی آن مدل ساعت را ببینید!
سوال: اگر سوالی برام پیش بیاد، چجوری می تونم بپرسم؟
به شکل های مختلف می تونید سوالات خودتون رو مطرح کنید. کارشناسان پشتیبانی ما، در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.
1. از طریق تماس تلفنی با شماره 09021795883
2. از طریق چت آنلاین سایت (آیکن قرمز رنگ پایین صفحه سایت)
3. از طریق واتس آپ (آیکن سبز رنگ پایین صفحه سایت)
سوال: چطور می تونم وضعیت سفارشم رو پیگیری کنم؟
بعد از تحویل سفارش به پست، کد رهگیری پستی 24 رقمی مرسوله پستی برای شما ارسال میشه که می توانید با وارد کردن این کد در سایت پست، وضعیت سفارشتون رو ملاحظه کنید و ببینید که سفارشتون دقیقا کجا هستش! https://tracking.post.ir
سوال: چه زمانی سفارشم رو ارسال می کنید؟
تمام سفارش ها صبح روزهای زوج هفته (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) تحویل پست میشه (به غیر از روزهای تعطیل رسمی).
به عبارت دیگه؛
- اگر روزهای شنبه و یکشنبه سفارشتون رو ثبت کنید، صبح روز دوشنبه، سفارشتون تحویل پست میشه!
- اگر روزهای دوشنبه و سه شنبه سفارشتون رو ثبت کنید، صبح روز چهارشنبه، سفارشتون تحویل پست میشه!
- اگر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه سفارشتون رو ثبت کنید، صبح روز شنبه، سفارشتون تحویل پست میشه!
بعد از تحویل سفارش به پست، کد رهگیری 24 رقمی مرسوله پستی، به شماره موبایل شما پیامک میشه!
همچنین، روز و تاریخ دقیق تحویل سفارش شما به پُست، در منوی تاریخارسالسفارش سایت، نوشته شده است! روی لینک زیر کلیک کن و ببین.
سوال: کدوم شهر هستین؟ سفارشم از کجا ارسال میشه؟
ما تهران هستیم و تمام سفارشات از شهر تهران ارسال میشه. نکته ای که وجود داره اینه که حتی سفارشات تهران رو هم از طریق پست پیشتاز ارسال میکنیم و امکان ارسال از طریق هیچ روش دیگه ای وجود نداره!
سوال: میشه سفارش منو از طریق دیگه ای غیر از پُست بفرستین؟
به هیچ عنوان!!! تمام سفارشات صرفا از طریق شرکت پُست و بصورت پیشتاز ارسال میشه و ابدا امکان تحویل حضوری سفارش و یا ارسال سفارش از طریق پیک، اسنپ، تیپاکس، اتوبوس و غیره وجود نداره!
سوال: آدرس مغازتون کجاست؟ می خوام بیام حضوری خرید کنم!
ما فروشگاه اینترنتی هستیم و به هیچ عنوان فروش حضوری نداریم.
سوال: سفارشم چند روزه به دستم میرسه؟
تمام سفارش ها از تهران و از طریق پست پیشتاز ارسال می شه و با توجه به اینکه در کدام شهر تشریف دارید، از دو تا هفت روز زمان میبره تا سفارش به دست شما برسه! نکته مهم اینکه، بعد از تحویل سفارش به پست، دیگه امکان هیچگونه دخالتی در کار پست وجود نداره و باید منتظر بود تا سفارش از طریق پست، به دست شما برسه! البته با توجه به اینکه بعد از تحویل سفارش شما به پست، کد رهگیری پستی سفارشتون برای شما پیامک میشه، می تونید هر لحظه وضعیت و مسیر حرکت سفارشتون رو از طریق منوی پیگیریسفارش سایت ما ملاحظه کنید.
سوال: آیا از طریق دیگه ای هم میشه از شما خرید کرد؟
بله از طریق غرفه ما در باسلام! با توجه به اینکه در بازار باسلام، وجه کالا به حساب باسلام واریز میشه و تا زمانیکه کالا به دست خریدار نرسه و خریدار رضایتش رو از کالای دریافتی اعلام نکنه، وجه کالا به حساب فروشنده واریز نمیشه، برخی از مشتریان ترجیج میدم که از باسلام خرید کنن.
ما هم امکان خرید شما عزیزان از غرفه ما در بازار باسلام رو فراهم کردیم. البته به دلیل اینکه باسلام کارمزد زیادی بابت هر فروش از ما میگیره، قیمت هر ساعت ما در باسلام، حداقل 200 هزار تومان گرونتر از سایت هستش! کلیک کن و وارد غرفه باسلام فروشگاه ما شو! https://basalam.com/monobon